Případové studie

Home - Archive by taxonomy: Případové studie

Olympiáda dětí a mládeže 2019

Jména jako Ester Ledecká či Markéta Davidová známe všichni. Málokdo už ale ví, že jedním z důležitých odrazových můstků jejich kariéry byla účast na Olympiádě dětí a mládeže (ODM). Komunikaci té letošní, která se konala v Liberci, svěřil Český olympijský výbor spolu s Libereckým krajem do našich rukou. Co bylo cílem a jak jsme se...
Číst více



Marketing pro čínskou jazykovou školu LTL

I v globalizovaném světě stále nejlépe funguje lokalizovaný marketing šitý na míru konkrétnímu prostředí – to si velmi dobře uvědomuje i majitel LTL Mandarin School, Rakušan Andreas Lamboeck. Pokud tedy marketér skutečně dobře pozná klienta a porozumí jeho filozofii i produktu. Proto naše kolegyně Lenka Vrátná realizovala tuto zakázku přímo v Head Office LTL Mandarin...
Číst více



Liglass by Jan Saudek

Výrobců ručně dělaných skleněných šperků je v České republice opravdu hodně. Jak tedy vystoupit z davu, upoutat pozornost zákazníků a dát výrobkům skutečný punc výjimečnosti a luxusu tak, abychom zaujali nejenom koncového zákazníka, ale i nové prodejce, včetně těch prémiových, jako je například prestižní řetězec Corial? Ještě navíc s velmi omezeným rozpočtem? Byl březen, ovládnout...
Číst více



Public Relations pro Oblastní galerii Liberec

S libereckou galerií spolupracujeme již od roku 2011, kdy jsme pro ni realizovali komplexní PR kampaň, která ji měla vrátit do prestižní pětky nejpopulárnějších turistických cílů v Liberci. Nyní se už zaměřujeme na samostatnou komunikaci klíčových výstav. Čísla hovoří jasně. Zatímco v roce 2012 navštívilo galerii 10 937 lidí, v roce 2018 to bylo již 44 212!
Číst více



Narozeninová kampaň pro KODAP

Výročí jsou marketingově využívána skutečně často. Upřímně, opravdu někoho zajímá, že někdo slaví své xté narozeniny? A přiměje takové sdělení potenciálního klienta k nějaké akci – obzvlášť, jedná-li se o daňové poradenství? Pokud nezůstaneme jenom u tohoto sdělení, ale přidáme k němu i něco navíc, pak rozhodně.
Číst více



Medializace značky FAB 2014–2017

Komunikovat značku, kterou zná v Čechách téměř každý, se na první pohled může zdát jako nošení sov do Athén. Ale chyba lávky! FABka tu sice s námi již více než jedno století je, a dokonce se stala synonymem pro zámek, ale žádná značka nemůže žít jen ze své historie. Když jsme se komunikace ujímali, patřila...
Číst více



HR pro Drylock Technologies

S Drylockem spolupracujeme již od roku 2017, kdy na severu Čech začala „válka“ o zaměstnance. Všichni se předháněli výší mezd, příspěvky na všechno možné a 14. platem. Práce bylo hodně, lidí málo. Jak se ale říká, není všechno zlato, co se třpytí. Abychom se odlišili od konkurence, vsadili jsme na lidskost a sounáležitost. Kampaň se...
Číst více