Archive

Home - Archive by taxonomy: PR

Jiří Křížek

Kampaň ke znovuotevření Severočeského muzea v Liberci
Parliamo nám pomohlo otevřít nejen muzeum, ale i oči lidem v Liberci a širokém okolí, aby si více všímali práce muzejníků. Máme nádhernou budovu, unikátní umělecké a historické sbírky, o které se však před rekonstrukcí zajímala jen velmi malá část veřejnosti. Začínáme novou etapu muzejního života a Parliamo pro nás je – a doufám, že[...]
Číst více

Alex Reynelt

PR kampaň pro Coversafe
Parliamo dokázalo mistrovsky zvýšit celostátní povědomí o našem produktu #Coversafe a pilotním projektu s Dopravním podnikem Liberec a Jablonec nad Nisou. Coversafe dostal prostor v hlavních vysílacích časech na čtyřech televizních stanicích, v rádiu, v printu i onlinu. Přečtete si případovou studii Medializace Coversafe: Z nuly do televizních prime-timů
Číst více

Světlana Adamová

Světlana Adamová, MEGA, a. s.
Díky spolupráci s Parliamem jsme se výrazně posunuli kupředu na poli profesionální komunikace na sociálních sítích. Náš firemní profil na LinkedIn žije, a když někdy přece jen zaspíme, jsou nám Dana s Terezou spolehlivým budíčkem. Z dalších pokořených výzev za sebou máme společnou úspěšnou a v mnohém netradiční tiskovku na čistírně odpadních vod v sychravém[...]
Číst více

Sylva Svobodová

Agentura Parliamo mi vždycky připravila podklady ušité na míru, a to rychle a velmi kvalitně. Nejvíce ale oceňuji to, čím se od některých agentur liší. A tím je otevřenost, férovost, přirozenost a spontánnost v komunikaci…
Číst více

Maxi Hobbs

S Parliamem jsme intenzivně spolupracovali čtyři měsíce. Za tu dobu se zrodil webový portál ltl- cinstina.cz, který během velmi krátké doby dosáhl vynikajících pozic ve vyhledávačích. Zároveň vznikl blog o Číně a čínštině – v češtině i angličtině. Díky medializaci a pravidelné práci s blogem návštěvnost webu raketově vzrostla a českých zájemců o studium neustále[...]
Číst více

Eva Zbrojová

Spolupráce s Parliamem přinesla Harrachovu každý měsíc desítky článků v médiích. Podařilo se také představit veřejnosti město jako atraktivní místo nejen pro zimní, ale i pro letní dovolenou, což bylo jedním z cílů kampaně. Díky článkům v médiích jsme také zaznamenali rekordní návštěvnost na tradiční akci Příjezd Krakonoše.
Číst více

Jan Randáček

Jan Randáček
S agenturou Parliamo spolupracujeme při propagaci našich výstav opakovaně. Vždy dosahují výborných výsledků, a to nejen v regionu, ale především v celostátních médiích. Díky tomu k nám do Liberce přijíždějí na výstavy i návštěvníci z Prahy a dalších krajů ČR. Prostřednictvím lifestylových titulů se zároveň o liberecké galerii dozvěděla i širší veřejnost – rodiny s[...]
Číst více