Tisková konference pro MEGA, a. s.

Home - - Tisková konference pro MEGA, a. s.

Tisková konference pro MEGA, a. s.

Tisková konference patří k základním nástrojům klasického PR. Navíc se na ní nejvíc ukáže, jak kvalitní jsou vaše Media Relations, tedy vztahy s novináři. Tiskovek jsme během naší historie uspořádali spoustu, a to pro klienty z nejrůznějších oborů a nejrůznějšího cílení. Paradoxně k jedné z nejúspěšnějších patřila TK pro technologickou firmu MEGA, kterou jsme realizovali v předvánočním čase v areálu čističky odpadních vod v České Lípě. A to na první pohled opravdu nevypadá dvakrát atraktivně…

tisková konference
Tisková konference v netradičním prostředí ČOV v České Lípě

Podotýkám, že termín se musel vzhledem k neovlivnitelným okolnostem přesouvat a na příjezdových komunikacích bylo toho rána pekelné náledí. Ale právě na této tiskovce se ukázalo, že pokud máte silné téma, zajímavé hosty a pozvete relevantní novináře, úspěch je zaručen.

Společnost MEGA ze Stráže pod Ralskem vyvinula technologii, která dokáže bioplyn z čistíren odpadních vod upravit na palivo. Tuto technologii a také možnosti jejího využití jsme chtěli na tiskovce představit médiím. A zároveň jim hned předvést i zkušební tankování bioplynu do auta.

Pozvali jsme novináře jak z regionu, tak z celostátních a odborných médií (např. Hospodářských novin, Pro Energy, Ekonomu, Odpadů…). Tedy takových, která se věnují energetice, ekologii, vědě či výzkumu. Nechyběla samozřejmě ČTK, televize a dorazil také redaktor ČRO Plus, který si hlavní odborníky pozval k diskusi u kulatého stolu.

tisková konference, copywriting, medializace
Novináři zaplnili celý prostor

Když se kříží termíny aneb Novináři na roztrhání

S termínem tiskové konference jsme příliš hýbat nemohli, takže i když jsme věděli, že si konkurujeme s mediálně vděčným soudním líčením v Liberci, museli jsme do toho jít. Nakonec jsme kvůli tomu přišli „jen“ o jednoho novináře, který zkrátka musel psát „soudničku“. Pár dalších si pak vyžádalo informace prostřednictvím tiskové zprávy. Měli jsme s sebou i fotografa, který nám hned na místě udělal nejen autentické fotky, ale také natočil krátké video – velmi vděčný formát pro on-line média.

Sice byla zima a v areálu čističky to úplně nevonělo, nicméně základní informace zazněly v teplé zasedačce. Venku jsme se zahřáli čajem a ukázkové tankování jsme slavnostně dozdobili mašlí. A teď to hlavní! Tedy výstupy. Články a videoreportáže přinesla jak on-lineová, tak tištěná média, rozhlas i televize. Hned po tiskovce jich bylo kolem 20 a postupně se objevovaly další v odborných periodikách (některá totiž vycházejí pouze jednou měsíčně nebo dokonce čtvrtletně, takže nakonec je klient v mediálním prostoru vidět opravdu dlouhodobě). Téma ve společnosti rozhodně rezonovalo. Spokojeni jsme byli jak my, tak klient, tak novináři, kteří o této převratné technologii informovali. Zkrátka dobrá PR práce! 😊

O projektu:

Klient:MEGA, a. s.
Datum:11. 12. 2019
Služby:tisková konference, medializace, copywriting
Obor:průmysl