Narozeninová kampaň pro KODAP
Výročí jsou marketingově využívána skutečně často. Upřímně, opravdu někoho zajímá, že někdo slaví své xté narozeniny? A přiměje takové sdělení potenciálního klienta k nějaké akci – obzvlášť, jedná-li se o daňové poradenství? Pokud nezůstaneme jenom u tohoto sdělení, ale přidáme k němu i něco navíc, pak rozhodně.
Aby narozeninová kampaň nebyla klišé
„Slavíme 25 let, a tak bychom chtěli klientům poděkovat za důvěru a potenciálním dát vědět, že jsme tady. A že jsme dobří,“ tak znělo zadání přední liberecké daňařské společnosti. „Kampaň by neměla být žádná suchařina, ale musí být reprezentativní.“ Tak tomu se říká výzva pro každého marketéra, zvlášť v oboru, jako je účetnictví, daně, právo… Tady totiž bylo snad už vše vymyšleno a použito.
Co s tím?
Naštěstí byl klient otevřený i odvážnějšímu uchopení. Přes oškubanou slepici jsme se dostali ke koním a finálnímu sloganu „Držíme vaše daně na uzdě“. Největším oříškem byla grafika. Nechtěli jsme nic stádního, ale něco, co by text okořenilo. Jak jsme si s tím poradili, můžete posoudit sami.

Kampaň zacílená na liberecký region slavila úspěch. Zvlášť „osedlané růžové papíry“, které se objevily na vizuálu s všeříkajícím sloganem „Držíme vaše daně na uzdě …již 25 let!“. Billboardy doplnila spotová kampaň v rádiu, kterou nešlo díky koňskému řehtání v proudu ostatních reklam přeslechnout.
Správné načasování
Kdy jindy se má daňová společnost propagovat než během daňového období? Jarní měsíce tak byly jasnou volbou.
O projektu:
Klient: | Kodap, s. r. o. |
Realizace: | jaro 2019 |
Služby: | slogan, billboardy, rozhlasová reklama, spot, copywriting |
Obor: | finanční a daňové služby |