Medializace Coversafe: Z nuly do televizních prime-timů

Home - - Medializace Coversafe: Z nuly do televizních prime-timů
Tisková konference Coversafe v DPP města Liberec a Jablonec na Nisou

Medializace Coversafe: Z nuly do televizních prime-timů

Parliamo dokázalo mistrovsky zvýšit celostátní povědomí o našem produktu #Coversafe a pilotním projektu s Dopravním podnikem Liberec a Jablonec nad Nisou. Coversafe dostal prostor v hlavních vysílacích časech na čtyřech televizních stanicích, v rádiu, v printu i onlinu.

Výchozí situace

„Máme skvělý produkt a chtěli bychom ho dostat mezi lidi. Aby se o něm začalo mluvit a psát,“ byly první věty Alexe Reynelta, který v ČR zastupuje společnost GERGONNE. Ta společně s firmou Pylote vyvinula speciální antimikrobiální fólii Coversafe, která se dá nalepit na nejrůznější povrchy a průběžně ničí všechny bakterie a viry včetně koronaviru. Zdá se, že v době epidemie vlastně geniální produkt…

Jenže! Ano, mělo to své „jenže“:

  • Podobných produktů, které se tváří, že zničí Covid, najdete na internetu spoustu
  • Jak přesvědčit novináře, že zrovna kvůli této fólii mají vzít do rukou mikrofony, foťáky a klávesnice, když se ani nejedná o český produkt a dováží se z Francie?

Strategie odloženého startu

Potřebovali jsme téma, příběh, realizaci. Říkejte tomu, jak chcete. A tak jsme přesvědčili klienta, že bude lepší pár týdnů počkat. Až se podaří nějaká „ukázková zakázka“. Fólií Coversafe se mezitím polepily lanovky na Slovensku, banka, jedna liberecká škola… Začal se rýsovat potřebný kontext, z produktu se stávalo téma. Když se začalo testovat užití fólie v libereckém Dopravním podniku, měli jsme jasno. Produkt spojíme s tímto tématem – bezpečnou MHD.

Tisková konference v tramvaji

Tiskovou konferenci jsme se rozhodli uspořádat v tramvaji. Vždyť kde jinde ukázat, jak fólie funguje a jak se aplikuje. Tramvaj je navíc atraktivní i pro kamery a fotografy. Na tiskovku jsme pozvali nejen zástupce společnosti GERGONNE, ale také Dopravního podniku a magistrátu. A samozřejmě musel být k dispozici i servisní technik, který měl ukázat, jak se fólie lepí na dotykové plochy a madla.  

Klíčová byla formulace tématu TK: Liberecká MHD zavádí nová proticovidová opatření, Liberec jako první město v republice ošetří dotykové plochy tramvají a autobusů speciální antivirovou fólií Coversafe. Téma, které vyvolá zájem.

Pak už to všechno byla víceméně PR rutina:

  • Výběr termínu TK – aby jí nekonkurovala v regionu jiná tiskovka nebo závažnější téma. To jsme zvolili po konzultaci s aktéry TK i novináři
  • Zajištění účasti relevantních novinářů
  • Příprava tiskové zprávy a dalších podkladů pro novináře
  • Příprava scénáře
  • Nabrífování hlavních aktérů

Na tiskovku dorazily jak televize, tak rozhlas, ČTK, zástupci tištěných i online médií.

Coversafe v médiích
Reportáž o fólii Coversafe byla odvysílána v prime time na čtyřech televizních stanicích: Česká televize, CNN Prima News, TV Nova, TV RTM+, a také v Českém rozhlase.

Vyhledávací kampaň na Google

Okamžitě s tiskovou konferencí a medializací tématu jsme spustili i vyhledávací kampaň na Googlu, abychom využili zájmu a navedli potenciální klienty přímo na stránky Coversafe. Během tří týdnů reklamu vidělo přes 53 tisíc lidí, přičemž na stránky se jich prokliklo 1 150.

A co to znamenalo pro klienta?

O projektu:

  • Klient:GERGONNE ČR
  • Služby:PR a medializace, PPC kampaň
  • Obor:antimikrobiální fólie

Share