Obsahový marketing

Home - Obsahový marketing

„Jeden prsten vládne všem!“ A v marketingu je tím „prstenem“ dobrý obsah. Obsah, který je ve správný čas doručen správným způsobem těm správným příjemcům!

Chcete:

  • rozhýbat byznys?
  • získat a dlouhodobě udržet důvěru vašich zákazníků?
  • se odlišit od konkurence?
  • být nepřehlédnutelní?
  • vybudovat „lovebrand“?
  • vytvořit marketingově účinné texty či audiovizuální materiály?

Probereme vaše podnikání ze všech stran, definujeme cíle a cílové skupiny, najdeme atraktivní témata a originální kontexty a na základě toho vám připravíme obsahovou strategii na míru. Tzn. naplánujeme kdy, kde, co a jak publikovat. Zároveň zvolíme efektivní kanály pro šíření tohoto obsahu: web, sociální sítě, newsletter, blog, firemní časopis. A také navrhneme účinné nástroje k jeho propagaci.

Kvalitní obsahový marketing vám dlouhodobě zajistí pozornost potenciálních klientů, odliší vás od konkurence, udrží důvěru vašich zákazníků, a hlavně je bude nenásilně motivovat k nákupu vašeho produktu či návštěvě vašeho regionu, hotelu, muzea atd.

Rádi se ujmeme i samotné tvorby obsahu. V týmu máme zkušené copywritery, fotografy, grafiky, videomakery… Obsah už totiž dávno nejsou jen texty. Pokud chcete prorazit, musíte být originální, atraktivní, uvěřitelní a důvěryhodní.

Umíme

null
obsahové strategie Parliamo

Obsahová strategie

null

Kreativa

null

Sociální sítě

null

Online marketing

null

Copywriting

null

Grafika

null

Fotografie

null

Video

Přečtěte si naše případové studie

null

HR marketing pro Drylock Technologies

S Drylockem spolupracujeme již od roku 2017, kdy na severu Čech začala „válka“ o zaměstnance. Všichni se předháněli výší mezd, příspěvky na všechno možné a 14. platem. Práce bylo hodně, lidí málo. Jak se ale říká, není všechno zlato, co se třpytí. Abychom se odlišili od konkurence, vsadili jsme na lidskost a sounáležitost.

Medializace značky FAB 2014–2017

Komunikovat značku, kterou zná v Čechách téměř každý, se na první pohled může zdát jako nošení sov do Athén. Ale chyba lávky! FABka tu sice s námi již více než jedno století je, a dokonce se stala synonymem pro zámek, ale žádná značka nemůže žít jen ze své historie. Když jsme se komunikace ujímali, patřila…

Event v době koronavirové aneb Jak se otevírá zavřené muzeum

Odhalení lvů na schodišti Severočeského muzea v Liberci

Jak se po rekonstrukci slavnostně otevírá muzeum, když musí být vlastně zavřené? Ano, tak jako mnoho jiných agentur jsme i my v prosinci 2020 stáli před úkolem přesunout akci do online prostoru: v našem případě slavnostně otevřít zrekonstruované Severočeské muzeum v Liberci a náležitě to odkomunikovat, zatímco venku řádil PES pátého stupně.

Marketing pro čínskou jazykovou školu LTL

I v globalizovaném světě stále nejlépe funguje lokalizovaný marketing šitý na míru konkrétnímu prostředí – to si velmi dobře uvědomuje i majitel LTL Mandarin School, Rakušan Andreas Lamboeck. Pokud tedy marketér skutečně dobře pozná klienta a porozumí jeho filozofii i produktu. Proto naše kolegyně Lenka Vrátná realizovala tuto zakázku přímo v Head Office LTL Mandarin…

Narozeninová kampaň pro KODAP

Výročí jsou marketingově využívána skutečně často. Upřímně, opravdu někoho zajímá, že někdo slaví své xté narozeniny? A přiměje takové sdělení potenciálního klienta k nějaké akci – obzvlášť, jedná-li se o daňové poradenství? Pokud nezůstaneme jenom u tohoto sdělení, ale přidáme k němu i něco navíc, pak rozhodně.

Říkají o nás

null