Marketingové kampaně

Home - Marketingové kampaně

Outdoor, online, média, kontaktní kampaně… – navrhneme ten nejúčinnější marketingový mix právě pro vás. Tak, abychom úspěšně dosáhli stanoveného cíle, ať už je to zvýšení prodeje, návštěvnosti, budování dobrého jména či cokoliv jiného.

Chcete:

  • zvýšit prodej?
  • zvednout návštěvnost?
  • dostat se do povědomí?

Nejdříve se důkladně seznámíme s vaším podnikáním a dosavadními marketingovými aktivitami. Na základě toho se pustíme do tvorby marketingové strategie. Vytyčíme cíle, definujeme cílové skupiny a poradíme, jak je efektivně oslovit. Vytipujeme klíčová sdělení a komunikační témata, najdeme přesvědčivé argumenty, vymyslíme claim, navrhneme ideové a vizuální uchopení kampaně.

Zvolíme efektivní marketingové nástroje a ty naplánujeme tak, aby skutečně fungovaly: od medializace přes online a sociální sítě, outdoorovou či rozhlasovou reklamu až po originální projekty a aktivity, které v žádných učebnicích marketingu nenajdete.

Zda se do realizace kampaně pustíte společně s námi, nebo vlastními silami, je už pak jen na vás. Poskytujeme full servis i jednotlivé služby samostatně. A hlavně: máme výsledky!

Umíme

null
null

Marketingové strategie

null

Kreativa

null

Brand Building

null

Reklamní kampaně

null

Outdoorová reklama

null

Online marketing

null

Billboardy

null

Rozhlasová reklama

null

Projekty

Přečtěte si naše případové studie

null

Marketing pro čínskou jazykovou školu LTL

I v globalizovaném světě stále nejlépe funguje lokalizovaný marketing šitý na míru konkrétnímu prostředí – to si velmi dobře uvědomuje i majitel LTL Mandarin School, Rakušan Andreas Lamboeck. Pokud tedy marketér skutečně dobře pozná klienta a porozumí jeho filozofii i produktu. Proto naše kolegyně Lenka Vrátná realizovala tuto zakázku přímo v Head Office LTL Mandarin…

Harrachov jako cíl letní dovolené

Krkonošské středisko Harrachov si všichni spojují především s lyžařskou dovolenou a ve velkém procentu se jedná o vracející se návštěvníky. Procento nových dlouhodobě příliš nerostlo, obzvlášť v letních měsících. A právě přivést do Harrachova nové návštěvníky a oživit město také v létě bylo naším úkolem, na kterém jsme pracovali od února do května.

Event v době koronavirové aneb Jak se otevírá zavřené muzeum

Odhalení lvů na schodišti Severočeského muzea v Liberci

Jak se po rekonstrukci slavnostně otevírá muzeum, když musí být vlastně zavřené? Ano, tak jako mnoho jiných agentur jsme i my v prosinci 2020 stáli před úkolem přesunout akci do online prostoru: v našem případě slavnostně otevřít zrekonstruované Severočeské muzeum v Liberci a náležitě to odkomunikovat, zatímco venku řádil PES pátého stupně.

Narozeninová kampaň pro KODAP

Výročí jsou marketingově využívána skutečně často. Upřímně, opravdu někoho zajímá, že někdo slaví své xté narozeniny? A přiměje takové sdělení potenciálního klienta k nějaké akci – obzvlášť, jedná-li se o daňové poradenství? Pokud nezůstaneme jenom u tohoto sdělení, ale přidáme k němu i něco navíc, pak rozhodně.

Říkají o nás

null