Blog

Home - Blog

1. 4. 2021

Firemní magazín na klíč

Jak na firemní časopis

Jak pojmout firemní magazín, aby ho zaměstnanci opravdu s chutí četli a zároveň aby plnil marketingové cíle?
Více

22. 12. 2020

Freealncer vs. agentura

Freelancer, nebo agentura aneb Jak se chodí v kterých botách

Freelancer, nebo agentura? Přečtěte si osobní zkušenost Lenky Vrátné!
Více

12. 10. 2020

Improvizační marketing

Marketing a komunikace v době korony aneb Od plánování k improvizaci

Základem efektivního marketingu je plán. Ano, jenže co s tím teď, v čase covidovém? Klíčem je umění improvizace...
Více

1. 10. 2020

Billboard 10 let v PR

Je online samospasitelný?

Bez onlinu to dnes už nejde, jenže mozku to pořádně „sepne“, až když si ho sdělení najde z více stran..
Více

16. 9. 2020

Průvodce reklamou na Facebooku

Průvodce reklamou na Facebooku

Přemýšlíte o reklamě na sociálních sítích? Nevíte si rady, jak reklamu správně zacílit a určit si rozpočet?
Více

2. 9. 2020

Stop překlepům

Otravné překlepy a jak jim předcházet

Překlepy jsou takovou pandemií e-mailů. Jak je vůbec možné, že je ve vlastních textech přehlédneme a co s tím?
Více

7. 8. 2020

Tisková konference pro MEGA, a. s.

8 důvodů, proč je dobré svěřit tiskovou konferenci odborníkům

Potřebujete dostat vaše téma (produkt, službu..) do médií komplexně a maximálně? Najměte si PR agenturu, která se o to postará!
Více

20. 7. 2020

Šimek a Grossmann, Autor_Milan Wagner, Supraphon

Cílové skupiny podle Šimka a Grossmanna

Jak pracovat s cílovou skupinou věděli i Šimek s Grossmannem. Přečtěte si dokonalou i vtipnou „příručku" pro markeťáky!
Více

1. 7. 2020

Mořská laguna Las Colorada v Mexiku

Dovolená markeťačky aneb Profesionální deformace na cestách

Lenka Vrátná má už svět procestovaný křížem krážem. Kudy chodí, tudy vše sleduje markeťáckým okem. Přečtěte si její postřehy!
Více