22. 12. 2020

Freelancer, nebo agentura aneb Jak se chodí v kterých botách
Freelancer, nebo agentura? Přečtěte si osobní zkušenost Lenky Vrátné!
Více 12. 10. 2020

Marketing a komunikace v době korony aneb Od plánování k improvizaci
Základem efektivního marketingu je plán. Ano, jenže co s tím teď, v čase covidovém? Klíčem je umění improvizace...
Více 1. 10. 2020

Je online samospasitelný?
Bez onlinu to dnes už nejde, jenže mozku to pořádně „sepne“, až když si ho sdělení najde z více stran..
Více 16. 9. 2020

Průvodce reklamou na Facebooku
Přemýšlíte o reklamě na sociálních sítích? Nevíte si rady, jak reklamu správně zacílit a určit si rozpočet?
Více 2. 9. 2020

Otravné překlepy a jak jim předcházet
Překlepy jsou takovou pandemií e-mailů. Jak je vůbec možné, že je ve vlastních textech přehlédneme a co s tím?
Více 7. 8. 2020

8 důvodů, proč je dobré svěřit tiskovou konferenci odborníkům
Potřebujete dostat vaše téma (produkt, službu..) do médií komplexně a maximálně? Najměte si PR agenturu, která se o to postará!
Více 20. 7. 2020

Cílové skupiny podle Šimka a Grossmanna
Jak pracovat s cílovou skupinou věděli i Šimek s Grossmannem. Přečtěte si dokonalou i vtipnou „příručku" pro markeťáky!
Více 1. 7. 2020

Dovolená markeťačky aneb Profesionální deformace na cestách
Lenka Vrátná má už svět procestovaný křížem krážem. Kudy chodí, tudy vše sleduje markeťáckým okem. Přečtěte si její postřehy!
Více 8. 6. 2020

Postkoronavirové trendy v PR (podještědským pohledem)
Kam se posunulo PR v době postkoronavirové a jak se to má s on-line komunikací? Přečtěte si glosu Dany Filipové.
Více