Reference

HR kampaň pro Drylock

Potřebujeme nabrat 300 nových lidí!

S tímto zadáním se na nás v létě 2017 obrátil vedoucí personálního oddělení společnosti Drylock Technologies, Ondřej Kout. Výchozí situace byla asi takováto: Nedostatek pracovních sil trápí celou republiku, Liberecku vládne automobilový průmysl se skutečně nadstandardními platy, o belgickém výrobci plen v Hrádku nad Nisou mnoho lidí neví a Libereckým se příliš nevyplatí dojíždět, mají široký výběr přímo ve městě.

Výzvu jsme přijali a připravili komplexní komunikační kampaň, která se v první vlně soustředila spíše na budování povědomí o firmě – cílem bylo seznámit veřejnost s tím, že v Hrádku sídlí moderní továrna, kde se vyrábějí dětské pleny pro celý svět, pleny, které kupujeme my všichni. Třeba v Kauflandu, Lidlu či Penny Marketu. Ve druhé vlně, která běžela od podzimu 2017, jsme se již soustředili na samotný nábor zaměstnanců a samozřejmě také na interní komunikaci a posilování vztahů se stávajícími zaměstnanci.

Při plánování kampaně jsme vycházeli z toho, že pro zaměstnance jsou klíčové dvě věci: peníze a „radost“ z práce. Pokud nabízíme srovnatelnou mzdu a benefity jako ostatní, tím, co rozhodne, budou nejspíš právě emoce a „lidskost“. A právě na to jsme vsadili – na vizuálech v konkrétních obcích se objevovali zaměstnanci Drylocku, kteří v příslušném městě bydlí a lidé je znají, a kromě „tradičních“ komunikačních kanálů jsme se soustředili také na intenzivní kontaktní kampaň přímo v jednotlivých obcích.

A jaký komunikační mix jsme využili?
Zkombinovali jsme outdoor, tištěnou i online reklamu a rádio, začali jsme vydávat firemní magazín, rozjeli Facebook a Instagram, což skvěle zafungovalo i v rámci interní komunikace. Zahájili jsme spolupráci se spolky či sportovními kluby v jednotlivých obcích, pravidelně připravujeme pro veřejnost akce jako například Bruslení s Drylockem nebo S Drylockem do kina a podobně. Na reklamu Drylocku ale lidé narazí třeba i v hospodách. Pod pivo si dají náš pivní tácek, ke kávě dostanou cukr Drylock.

Výsledek HR kampaně
Koncem března 2018 jsme do továrny pozvali zástupce médií a mohli jsme se chlubit. Od začátku roku přistálo v emailu vedoucího personálního oddělení přes tisícovku žádostí o práci. V dubnu 2018 hlásí Drylock, že úkol je splněn – 300 míst do nové haly, v níž se má výroba rozjet během léta, je obsazeno.

 

Parliamo, s.r.o.

Copyright © 2016 Parliamo
All rights reserved.
Designed by ohoracek.cz

Hledej:

Follow us:

Log in

create an account