Chraňte mozky - vstup POC na český trh

Když švédský výrobce helem a páteřáků na lyže vstupoval na český trh, hledali jsme projekt, který by umožnil masivní propagaci značky, a přitom nebyl komerční. A tak vznikla osvětová kampaň s názvem „Chraňte mozky“ – zlomenou ruku vám lékaři snadno opraví, úrazy páteře a hlavy ale mohou být fatální. Do projektu jsme zapojili Horskou službu, MUDr. Jana Pirka a několik lyžařských areálů. Spustili jsme také specializovaný web a zajistili projektu masivní PR podporu. Cílem kampaně bylo nejenom seznámit se značkou POC veřejnost, ale také pomoci obchodnímu týmu oslovit a získat specializované prodejny s lyžařským vybavením, které začnou POC prodávat. Podařilo se obojí – jak je ostatně čím dál více vidět na českých sjezdovkách.

  

Parliamo, s.r.o.

Copyright © 2016 Parliamo
All rights reserved.
Designed by ohoracek.cz

Hledej:

Follow us:

Log in

create an account