Koulení chleba

Jak oživit zájem veřejnosti o něco tak „obyčejného“, jako je tradiční český chleba? Jak upozornit státní instituce, že tlak na cenu a změkčování potravinářských norem vede k poklesu kvality? Tak zněla v říjnu 2013 otázka našeho klienta Jiřího Mikuly, majitele Pekárny a cukrárny Mikula z Turnova. Úkol zněl jasně: vymyslet vedle klasického PR akci, kterou na danou problematiku nejen upozorníme, ale i rozšíříme povědomí o značce a podpoříme prodej pečiva v regionu.

Následoval okamžitý brainstorming a zrodilo se Koulení chleba! Ojedinělá rodinná show, při které děti i dospělí závodí ve Ski areálu Struhy u Turnova v koulení tříkilového Mikulova pecnu ze sjezdovky dolů. Inspirací nám byla soutěž z britských ostrovů, při níž soutěžící honí z kopce sýr. Event jsme pokrývali od samého počátku jak mediálně, tak produkčně – od vytvoření pravidel soutěže a scénáře, přes zajištění doprovodného programu, tiskovin a propagace až po organizaci a koordinaci celé akce na místě.

Z Koulení chleba se stala úspěšná podzimní tradice, kterou přijali za svou obyvatelé Turnova i širokého okolí. Nepolevuje ani zájem médií, reportáže z Koulení se pravidelně objevují i na obrazovkách celostátních televizních stanic. A co je nejdůležitější – pekaře Mikulu a jeho výborný chleba zná v regionu skutečně každý!

 

Parliamo, s.r.o.

Copyright © 2016 Parliamo
All rights reserved.
Designed by ohoracek.cz

Hledej:

Follow us:

Log in

create an account