Aktuality

Tisková konference jako součást úspěšné HR kampaně

HR kampaň, kterou realizujeme pro Drylock v Hrádku nad Nisou, nese své ovoce. Jenom za první tři měsíce letošního roku došlo na jejich personální oddělení na 1 100 žádostí o zaměstnání. A čím zájem o práci v Drylocku ještě posílit? Pozitivními články v médiích, mnoha a v krátkém časovém úseku. Jak jsme to dokázali? Uspořádali jsme tiskovou konferenci a exkurzi přímo ve výrobě.
Do Hrádku se sjelo na 15 zástupců médií od ČTK přes Český rozhlas či idnes až po regionální novináře z TV RTM+ či Liberecké drbny. To, jak Drylock roste a rozšiřuje výrobu a proč zrovna v Hrádku nad Nisou vzniká jedna z největších továren na hygienické potřeby na světě, novinářům popsal přímo majitel koncernu, Belgičan Bart Van Malderen. Exkurze ve výrobě a v laboratoři pak mnohé zástupce médií překvapila – redaktorka Mladé fronty popsala rychlost výrobní linky k monopostu formule jedna.
A jaký byl výsledek? Několik dní po tiskovce zabíral Drylock velké plochy v tištěných i internetových médiích napříč spektrem. Reportáže v televizi i v rádiu běžely v několika reprízách a na sociálních sítích jednotlivých médií zaznamenaly upoutávky na články desítky lajků, sdílení a komentářů. A co je ještě důležitější než to, že výstupů bylo hodně? Že všechny byly pozitivní!

Parliamo, s.r.o.

Copyright © 2016 Parliamo
All rights reserved.
Designed by ohoracek.cz

Hledej:

Follow us:

Log in

create an account